پزشک بایرن:روبن مثل ماشین فرمول1 کار می‌کند

 

 سرعت دریبلینگ ستاره هلندی بایرن در سطح فوتبال جهان مثال‌زدنی است، اما وی برای اینکه ‏تمام قدرت خود را نشان دهد، روزانه ساعت‌ها تمرین می‌کند.‏
هانس ویلهلم مولر پزشک دائمی باشگاه بایرن در مصاحبه با "اسکای" گفت:" روین مثل ماشین فرمول1 کار می‌کند. ‏آرین را واقعا باید با موتور فرمول1 مقایسه کرد. او قبل از هر بازی پیش من می‌آید تا معاینه شود. وقتی می‌گویم همه چیز ‏روبراه است، دیگر به خودش رحم نمی‌کند."‏
این ستاره هلندی سال 2009 در ازای مبلغ 24 میلیون یورو از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست و قرارداد چهار ‏ساله‌ای را با این تیم آلمانی امضا کرد. این درحالی بود که وی در مادرید یک بازیکن همیشه آسیب‌دیده بود.‏
مولر افزود: اولی هوینس مرا صدا زد و گفت ما می‌توانیم این آرین را به تیم خودمان بیاوریم. به من اطمینان می‌دهی که ‏او را معالجه کنی، جوری که دیگر از مصدومیت خبری نباشد؟ من گفتم باید او را ببینم. بعد از معاینه روبن فهمیدم دلایل ‏مصدوم شدن‌های پیاپی وی چیست. آن را به اولی گفتم. یادم هست که این را هم گفتم که من مسئولیت آمدن این بازیکن را ‏قبول می‌کنم. بعد باشگاه رفت و این بازیکن را خرید."‏
اما روبن در فصل اول حضور در بایرن هم وضعیت خوبی نداشت. او به دلیل آسیب‌دیدگی‌های مختلف نه بازی را از ‏دست داد که مهم‌ترین و معروف‌ترین مصدومیتش بعد از جام جهانی 2010 اتفاق افتاد در حالیکه در آن تورنمنت با تیم ‏ملی هلند تا بازی فینال بالا رفت. اما بعد از آن کل بازی‌های دور رفت فصل 11-2010 را از دست داد و این مسئله موجب ‏دعوا بین باشگاه بایرن مونیخ و فدراسیون فوتبال این کشور شد. اما آرین روبن به مرور ارزشش در نزد باشگاه بایرن ‏افزایش یافت و حتی قراردادش را ماه مه سال 2012 پیش از موعد تمدید کرد.‏
مولر ادامه داد:" وقتی موضوع تمدید قرارداد پیش آمد، آرین توضیح داد که به دلیل رضایت از رسیدگی‌های پزشکی مایل ‏است در مونیخ بماند. این در حالی بود که من در جریان بودم او چقدر پیشنهادات خوب دیگری داشت. از اینکه از خدمات ‏ما ابراز رضایت کرد، خوشحالم."‏
روبن در ماه مارس 2014 بار دیگر قراردادش را تمدید کرد و بار دیگر یکی از دلایل ماندنش در مونیخ را دکتر مولر ‏عنوان کرد.‏

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: آرين روبن , بايرن مونيخ ,

تاريخ : یک شنبه 2 فروردين 1394 ا 2:9 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.